„Huawei” auga kaip ant mielių: Kinijoje pranoko visus konkurentus

Huawei pranoko lūksčius

Rinkos tyrimų agentūra „TechInsights” paskelbė ataskaitą, kurioje analizuojama Kinijos išmaniųjų telefonų rinka 2023 m. trečiąjį ketvirtį. Duomenys rodo, kad per ketvirtį išmaniųjų telefonų tiekimas Kinijoje per metus sumažėjo 5 %.

Agentūra analizavo, kad nuolatinį siuntų mažėjimą lėmė tokie veiksniai kaip silpna vartotojų paklausa ir neaiškios ekonominės perspektyvos. Tačiau per ketvirtį mažėjimo tempas stabilizavosi, o tai rodo, kad rinka pasiekė dugną. Tikimasi, kad artimiausiais ketvirčiais Kinijos rinka pradės atsigauti.

Penki didžiausi šios rinkos gamintojai: Honor, OPPO (įskaitant OnePlus), Vivo, Apple ir Xiaomi.

Pagrindiniai bendrovių veiklos rodikliai:

  • „Honor”: 11,2 mln. pristatytų vienetų, t. y. 17,6 proc. rinkos dalis ir 7,4 proc. metinis nuosmukis;
  • „OPPO”: 10,9 mln. vienetų (17,1 %) ir 10,7 % sumažėjimas, palyginti su praėjusiais metais;
  • „Vivo”: Vivo – 10,7 mln. vienetų (16,8 %). 25,2 % mažesnis nei pernai;
  • „Apple”: 1,5 mln: 9,7 mln. vienetų (15,2 %). 5,8 % mažiau nei pernai;
  • „Xiaomi”: 2,5 mln: 9,1 mln. vienetų (14,2 %). Tai 0,6 % daugiau nei pernai.

 

Kitų bendrovių tiekimai sudarė 12,2 mln. vienetų ir užėmė 19,1 % rinkos dalies, t. y. 35 % daugiau nei pernai. Kompanijos „Huawei” siuntos per ketvirtį, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 50 %, todėl bendrovė užėmė 13 % rinkos.

Technologijų naujienų ir apžvalgų autorius. TechnoLife.lt portalo vyr. redaktorius. El. paštas: vytautas@technolife.lt